راه اندازی سامانه 194 شرکت گاز استان خراسان جنوبی

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،از راه اندازی کامل مرکز پیام و سیستم مکانیزه امداد ۱۹۴ استانی با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مشترکین خبر داد.

وی با تأکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست‌های مردمی گفت: تمامی مشترکین استانی می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۹۴ تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.

هاشمی از راه اندازی خط E۱ شماره ۱۹۴ و سیستم ضبط مکالمات و نیز راه اندازی سیستم ثبت حوادث به صورت مکانیزه در اتاق کنترل امداد مستقر در ستاد استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: نصب موقعیت یاب خودرو با قابلیت ارسال فرمان از اتاق امداد بر روی خودروها، ثبت ساعات مربوط به تماس مشترک، ارسال فرمان به خودروی امداد، دریافت پیام، رسیدن خودرو به محل و ثبت اقدامات انجام شده از سوی نفرات امدادگر و مشاهده آنلاین عملکرد صحیح ایستگاه‌های حیاتی استان از دیگر امکانات این سامانه است.

وی همچنین از تهیه گزارشات مختلف در خصوص تعداد تماس‌ها و خدمات صورت پذیرفته به عنوان مهمترین ویژگی‌های این سامانه هوشمند نام برد و گفت: این امکان موجب سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و پاسخگویی دقیق در راستای تکریم ارباب رجوع و کسب اعتماد مردم می‌شود.

لازم به ذکر است که شرکت رایان اندیشه نصر ارائه دهنده ی سامانه فوق به شرکت گاز استان خراسان جنوبی و دیگر استان های پیشرو کشور می باشد و این استان یکی از بهترین و پیشروترین بهره برداران این سامانه می باشد.

در مهر ماه سال 1397 سامانه امداد و حوادث گاز استان خراسان جنوبی راه اندازی گردید که زیر سیستم های زیر می شود:

  1. زیر سیستم مرکز تماس و ضبط مکالمات
  2. زیر سیستم Web GIS امداد و حوادث گاز
  3. زیر سیستم موبایل سازمانی 194
  4. زیر سیستم موبایل شهروندی 194
  5. زیر سیستم ثبت تلفنی رقم کنتور
  6. زیر سیستم تحلیل هوشمندانه تماس
  7. زیر سیستم مدیریت ناوگان خودروهای امداد
  8. زیر سیستم پیامکی امداد و حوادث
  9. زیر سیستم صندوق صوتی هوشمند
  10. زیر سیستم پرداخت تلفنی قبوض
  11. زیر سیستم تلفنی اعلام بدهی مشترکین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *