پی سپار

پی سپار مجموعه‌ ای از سامانه های زیر در جهت اتوماسیون خدمات ذیل می باشد:

پی سپار اداری

در جهت اتوماسیون سفرهای اداری شامل درخواست خودرو، تایید سفر توسط مدیران و اختصاص هوشمندانه خودرو و نیز مدیریت خودروهای اداری، کاهش هزینه های سفرهای اداری و در نهایت تولید صورت وضعیت الکترونیک کارکرد خودروهای استیجاری سامانه پی سپار اداری تولید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

معرفی سامانه پی سپار اداری

 

پی سپار اداری

 

پی سپار آژانس

در جهت ایجاد بستر رقابتی مابین آژانس های تاکسی با تاکسی های اینترنتی ، افزایش کیفیت ارائه خدمات، افزایش سطح رضایت مندی شهروندان، کاهش قیمت سرویس ها، افزایش نظارت بر عملکرد رانندگان و امکان به اشتراک گذاری سفر مابین آژآنس ها، سامانه پی سپار آژانس تولید شده است.

معرفی پی سپار آژانس

 

پی سپار آژانس

پی سپار پخش

یکی از بزرگترین معضلات شرکت های پخش و خدمات رسان، تهیه مسیر حرکت و نیز زمانبندی دقیق رسیدن به مشتریان و کنترل و نظارت بر خدمات خودرو ها و اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص زمان دقیق رسیدن خودرو می باشد. برای این منظور، سامانه پی سپار پخش و خدمات تولید شده است.

معرفی پی سپار پخش

 

پی سپار پخش

پی سپار پیک

از مهمترین معضلات دفاتر پیک، نارضایتی مشتریان از نحوه ارائه خدمات آنها می باشد. در واقع زمان و نحوه ارائه خدمات، مهمترین چالش دفاتر پیک با مشتریان می باشد که مطمئنا با ارتقاء این خدمات، علاوه بر حفظ مشتریان، تعداد آنها هر روز افزایش خواهد یافت.پی سپار پیک تمامی این چالش ها و مشکلات را برطرف و تحولی بزرگ در جهت افزایش درآمد شرکت های ایجاد خواهد نمود.

معرفی پی سپار پیک

 

پی سپار پیک

پی سپار مدرسه

در جهت افزایش امنیت و آسایش دانش آموزان، جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموزان و والدین،کاهش تماس های والدین با رانندگان و شرکت ها، حذف الزام نصب GPS و عدم کنترل راننده در سایر زمان‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از اتفاقات رخ داده شامل زمان ها و موقعیت ها و مسیر ها و کاهش هزینه‌های رانندگان، پی سپار مدرسه پایه ریزی شده است.

معرفی پی سپار مدرسه

پی سپار مدرسه

پی سپار امداد

برای افزایش کیفیت و امنیت ارائه خدمات به امدادخواه، توزیع عادلانه درخواست ها به امدادگران، محاسبه دقیق هزینه ها و جلوگیری از دریافت وجوه نامتعارف از امدادخواه و سرعت بخشیدن به خدمات و نظارت دقیق بر عمکرد امدادگران سامانه پی سپار طراحی و راه اندازی شده است.

معرفی پی سپار امداد

 

پی سپار امداد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *